Analizy procesów różnicowania się szkół
Jednym z zadań realizowanych w ramach projektu "Badania dotyczące rowoju metodologii szacowania wskaźnika edukacyjnej wartości dodanej (EWD)" jest badanie procesów różnicowania się szkół podstawowych i gimnazjów.
Raport podsumowujący
- 2013 - R.Dolata, Międzyszkolne zróżnicowanie wyników nauczania na poziomie szkoły podstawowej i gimnazjum. Raport podsumowujący.
Analizy różnicowania się systemu oświaty
- 2012 - R. Dolata, A.Jasińska, M.Modzelewski, Analiza procesów różnicowania się gimnazjów i szkół podstawowych, edycja 2012
- 2011 - R. Dolata, Analiza różnicowania się systemu oświaty w Polsce na poziomie szkół podstawowych i gimnazjów, edycja 2011
- 2010 - R. Dolata, Analiza różnicowania się systemu oświaty w Polsce na poziomie szkół podstawowych i gimnazjów, edycja 2010
- 2009 - R. Dolata, Analiza różnicowania się systemu oświaty w Polsce na poziomie szkół podstawowych i gimnazjów, edycja 2009
- 2008 - R. Dolata, Analiza różnicowania się systemu oświaty w Polsce na poziomie szkół podstawowych i gimnazjów, edycja 2008