Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
potencjal_edukacyjny [2013/08/31 18:56] estozek |
potencjal_edukacyjny [2017/02/17 14:13] (aktualna) |
||
---|---|---|---|
Linia 1: | Linia 1: | ||
**Potencjał edukacyjny** | **Potencjał edukacyjny** | ||
+ | |||
+ | <html><iframe width="560" height="315" src="//www.youtube.com/embed/4WJ6Xp5O51o" frameborder="0" allowfullscreen></iframe></html> | ||
Potencjał edukacyjny uczniów "na wejściu" określamy na podstawie wyników egzaminu z poprzedniego etapu kształcenia. Potencjał niski - wyniki poniżej 88,75 na skali 100/15; potencjał wysoki - wyniki powyżej 111,25 na skali 100/15. Potencjał średni – wyniki w przedziale od 88,75 do 111,25 na standardowej skali 100/15. Wykres skumulowany kolumnowy pozwala określić procentowy udział uczniów o określonym potencjale edukacyjnym w analizowanej grupie uczniowskiej. | Potencjał edukacyjny uczniów "na wejściu" określamy na podstawie wyników egzaminu z poprzedniego etapu kształcenia. Potencjał niski - wyniki poniżej 88,75 na skali 100/15; potencjał wysoki - wyniki powyżej 111,25 na skali 100/15. Potencjał średni – wyniki w przedziale od 88,75 do 111,25 na standardowej skali 100/15. Wykres skumulowany kolumnowy pozwala określić procentowy udział uczniów o określonym potencjale edukacyjnym w analizowanej grupie uczniowskiej. |
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.